Supportersvereniging PSV
Een echte FAN is LID!
Home > Supportersvereniging PSV > Meest gestelde vragen
Een echte FAN is LID!

Nog geen lid?
Meld je nu dan aan!

Meest gestelde vragen

Vereniging

  • Met wie moet ik contact opnemen voor beleidsmatige vragen?
    Voor beleidsmatige vragen kun je contact opnemen met onze Manager Supporterszaken Etienne van Herp.
     
  • Met wie moet ik contact opnemen voor algemene vragen?
    Voor algemene vragen zoals kaartverkoop en busreizen kun je rechtstreeks contact opnemen met de afdeling administratie van de Supportersvereniging.
     
  • Waar kan ik mijn ideeŽn kwijt?
    De PSV Supportersvereniging is continu op zoek naar nieuwe ideeŽn en andere opmerkingen om haar service aan de leden te kunnen verbeteren. Heb jij daarom een idee of zomaar een opmerking en denk je dat de Supportersvereniging hier iets mee kan doen? Laat deze dan achter in de ideeŽnbus!
     
  • Met wie moet ik contact opnemen voor vragen omtrent de ledenadministratie?
    Dit kan via ledenadministratie@supver-psv.nl
    Je kunt hier ook terecht voor al jouw vragen omtrent je lidmaatschap.
     
  • Word mijn lidmaatschap automatisch verlengd?
    Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd, tenzij je tijdig heb opgezegd. Het verenigingsjaar loopt van augustus tot augustus. Opzeggen dient te gebeuren voor 1 juli van enig jaar. Je dient je lidmaatschap schriftelijk op te zeggen.
     
  • Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
    Je lidmaatschap kun je enkel schriftelijk opzeggen. Je dient voor 1 juli van het daaropvolgende verenigingsjaar schriftelijk op te zeggen. Dit kan per post maar ook per e-mail via ledenadministratie@supver-psv.nl. Men ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging.
     
  • Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
    Dit kan via het wijzigingsformulier.
     

Supportershome

  • Wat is het telefoonnummer van het Supportershome?
    Het telefoonnummer is: 040-2505605
     
  • Hoe is het Supportershome bereikbaar voor, tijdens en na wedstrijden?
    Door de invoering van sectorscheiding in het Philips Stadion, met ingang van het seizoen 2003-2004, is het helaas niet meer mogelijk het Supportershome voor aanvang van de wedstrijd vanuit het stadion zelf te bereiken.

    Uiteraard zijn er wel alternatieven voorhanden het Supportershome te bereiken, zowel voor, tijdens als na afloop van een wedstrijd in het Philips Stadion.
     
  • Is er een rookverbod in het Supportershome?
    Net als in andere horeca gelegenheden geldt in het Supportershome ook een rookverbod. De ruimtes aan de buitenzijde van de zijingangen zijn echter ingericht om daar te roken. Deze ruimtes bevinden zich aan de buitenzijde van de zijingangen in het stadion. Alleen daar mag gerookt worden!
     

PSV Pool

  • Kan ik mijn voorspelling al doorgeven voor een wedstrijd in de toekomst?
    Wanneer je alvast prognoses door wil geven in de toekomst, omdat je niet in staat bent t.z.t. de PSV Pool in te vullen, mail deze dan door naar psv-pool@supver-psv.nl en wij zullen zorgen dat ze op tijd doorgevoerd zijn.

    Vergeet niet jouw e-mailadres, poolvoornaam en poolachternaam die je gebruikt bij jouw deelname mee te sturen.
     
  • Ik wil meespelen, maar heb nog geen poolvoornaam en poolachternaam?
    Deelname is gratis en je kunt je registreren door het aanmeldingsformulier in te vullen. Na goedkeuring kun je meespelen.
     
  • Ik weet mijn poolnaam niet meer. Wat nu?
    Vul dan op de "Naam vergeten?"-pagina je e-mailadres in en je krijgt je poolvoornaam en poolachternaam toegezonden.
     
  • Is de PSV Pool gratis?
    Ja, aan de PSV Pool kun je gratis meespelen. Speel je nog niet mee? Vul dan het aanmeldingsformulier in. Na goedkeuring kun je meespelen.
     
  • Waarom krijg ik geen punten, wanneer het verschil in doelpunten tussen de uitspelende en de thuisspelende ploeg gelijk lijkt te zijn? Dus bijvoorbeeld als de wedstrijd eindigt in 2-1 en ik 0-1 voorspeld heb.
    Dit komt, omdat er ook gekeken wordt naar de voorspelde winnaar van de wedstrijd, indien het geen gelijkspel betreft.

    Dus in bovenstaand voorbeeld krijg je wel punten als het 1-0, 3-2, 4-3, etc. wordt. Maar niet als het 0-1, 1-2, 2-3, 3-4 etc. wordt.
     
  • Kan ik een prognose nog wijzigen?
    Het is mogelijk om je prognose nog te wijzigen. Dit doe je door hem opnieuw door te geven. Je krijgt dan daarna de vraag of je jouw voorspelling wilt overschrijven. Indien je daar dan "Ja" op antwoordt, dan heb je jouw prognose gewijzigd.
     
  • Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
    Het is mogelijk om je e-mailadres te wijzigen. Mail deze wijziging dan door naar psv-pool@supver-psv.nl en wij zullen zorgen dat het gewijzigd wordt.
     

Chapters

  • Wat zijn Chapters?
    Chapters zijn afdelingen binnen de Supportersvereniging PSV. Hiermee volgt de Supportersvereniging het voorbeeld van Schalke 04 die afdelingen verspreid heeft over heel Europa.

    De Chapters zijn bedoeld om ervoor te zorgen dat de leden meer affiniteit krijgen met de club PSV. Het is eigenlijk een groep supporters in hart en nieren die nťt even iets meer willen dan een wedstrijd bekijken.

    Dit kan regionaal zijn, maar ook bijvoorbeeld in het buitenland.
     
  • Welke Chapters zijn er?

     
  • Hoe word ik lid van een Chapter?
    Indien je een aanmelding verstuurd hebt naar ons, zoals aangegeven, kun je een e-mail verzenden naar ledenadministratie@supver-psv.nl.

    Vermeld in de e-mail je naam en geboortedatum en voor welke Chapter je jezelf aan wil melden. Dit zullen we dan toevoegen in onze administratie.